http://www.ikimfm.my/

Saturday, January 5, 2013

Debaran Temuduga Kerajaan

Assalamualaikum kawan-kawan,

Semoga kawan-kawan semua sihat disamping keluarga dan pekerjaan harian.

Peperiksaan yang lepas aku lulus, alhamdulillah, syukur pada Allah. Jadi, esok pagi, 6 Jan 2013, ahad, aku akan menghadiri temuduga kerajaan di SPA Cawangan Ipoh.Debaran hati ni hanya Allah je la yang tahu. Harapan di hati ini kalau boleh ingin berjaya. Untuk anak-anak dan keluarga.

Semua dah prepare, baju, tudung, kasut, fail, dokumen2 lainnya, cuma soklan2 temuduga yg dah cari kat google tu agak susah la. tp cari jugaklah, bincang ngan mak ayah, tanya kawan2. kalo tanya bab virus, habis aku, dah lupa la pasal malware, spyware nun. kalo tanya pasal programming language lak....huhuhu....cakap apa yg tahu je, visual basic 6, sbb dah buat masa parktikal hari tu..... try la kan..tak rugi mencuba....kalo Allah kata rezeki kita, inshaAllah akan menjadi rezki kita.

Tapi, andaikata sebaliknya, maka haruslah aku redha..... kepada semua yg baca....doakanlah aku berjaya... Terima kasih..

No comments:

Post a Comment


MyHotcomments.com